נתניהו: המדינות שתמכו בהסכם עם איראן, אינם בטווח הטילים שלהם

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: המדינות שתמכו בהסכם עם איראן, אינם בטווח הטילים שלהם

    בנימין נתניהו נאם הערב בפני הפורום הגלובלי של הוועד היהודי-אמריקאי AJC. בדבריו אמר כי עיני כל העולם נשואות להצלחת הפסגה עם קים. על הרש"פ: במקום לבנות אנדרטאות יכלו לייצר דור של מדענים ורופאים

    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם (ראשון) הערב בפני הפורום הגלובלי של הוועד היהודי-אמריקאי (AJC) בבנייני האומה בירושלים, בדבריו הוא דיבר על הפסגה עם קים, איראן, המשא ומתן מול הפלסטינים. בדבריו הוא תקף את יו"ר הרשות הפלסטינית.

    בדבריו הוא דיבר על המסכונות שלמשטרים חשוכים יהיה גרעין:

    "אסור שלמשטרים מסוכנים יהיו פצצות אטום. אנו יודעים שבעוד יומיים ייפגש הנשיא טראמפ עם קים ג'ונג-און. אני חושב שכמונו, העולם כולו מתפלל להצלחת מאמץ זה.

    דמיינו לכם שהנשיא טראמפ ישוב הביתה עם הסכם כלשהו ובריטניה, צרפת וגרמניה יאמצו אותו, ודרום קוריאה ויפן יאמרו שזה מסכן את קיומן. הייתם חושבים שמישהו יקשיב להן, לא? אותו הדבר קורה עם ההסכם עם איראן. ההסכם הזה התקבל בברכה על ידי רבים בקהילה הבינלאומית שאינם בטווח הטילים של איראן.

    אך ישראל, ערב הסעודית ואחרים אמרו שההסכם הזה ייתן לאיראן בסופו של דבר ארסנל גרעיני והם ישתמשו בו קודם נגדנו, ואז, עם הטילים ארוכי-הטווח שהם בונים ושההסכם אינו מונע מהם לבנות, הם ישתמשו נגד כל השאר".

    עוד הוסיף רה"מ נתניהו: ״הבעיה שאנו ניצבים בפניה היא כזאת: הסיבה שאין לנו שלום היא אינה היעדר מדינה פלסטינית. הציעו להם כזאת פעמים רבות, והיא נדחתה פעמים רבות, מפני שזה תמיד היה מותנה בכך שלא תהיה מדינה יהודית.

    דמיינו מה היה קורה אם הנשיא עבאס לא היה משקיע מאות מיליוני דולרים כל שנה בתשלומים למחבלים שרצחו אזרחים תמימים ולמשפחות המחבלים. דמיינו מה היה קורה לו היה משקיע את הסכומים הללו בפרויקט השלום. דמיינו שהם היו משקיעים את זה ברמאללה, או אפילו בעזה. דמיינו את ההשלכות של זה. זה היה משנה את העולם, הפלסטינים היו יכולים לשאוף להיות מדענים ורופאים. במקום זאת הם מציבים אנדרטאות לרוצחי המונים. זה מה שיש אצלם – האם רואים את זה כאן או בכל מקום אחר? לא.

    זה אף פעם לא היה על מדינה פלסטינית, זה תמיד היה על המדינה היהודית. הכירו במדינה היהודית, הפסיקו לשלם למחבלים והשקיעו בשלום״.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אנחנו חייבים לזכור שאנחנו קרובים לסוף העולם, ממש לפני המשיח, והסוף הזה הוא רק התחלה. התחלה של משהו מדהים, אבל אי אפשר להיות חלק של זה אם אנחנו לא עובדים על עצמנו, אם אנחנו לא בוטחים בהקב"ה בביטחון מלא, שרק הוא הכל יכול, והוא מכוון אותנו, והוא עושה את הכל אך ורק לטובתנו. וברגע שנרגיש את הקירבה האמיתית איתו, את האהבה שהוא מרגיש כלפינו, אז זה יעורר את הקשר שלנו איתו, ואז כל הדברים האחרים, כל השטויות, וכל הכסף והזהב ייעלמו מאיתנו, ולא נצטרך אותם יותר, ואנחנו נהיה שמחים ורגועים ומלאים אהבה, אהבת ד'. וזה יביא אותנו לאהבת המצוות. ולא רק אהבת המצוות, זה יהיה חלק שלנו, של המבנה שלנו, כי אנחנו בנויים בשביל זה. לא יהיה יצר הרע, יצר הרע יהיה משהו של העבר!!!!! שאנחנו נשכח ממנו. אנחנו רק נהיה יהודים שרוצים את הקירבה של הכל יכול, של הבורא עולם. רק קיום המצות ולימוד התורה הקדושה.